středa 19. září 2012

Óda na (ne)uklízení

Pokud opravdu platí, že každá třetí žena miluje uklízení, co to ve skutečnosti znamená? Že pro většinu žen je uklízení pořád boj. Boj sama se sebou. I já jsem tou první nebo druhou.

Sisyfoská práce

Ano, rozumím tomu, že vysávání, žehlení, mytí, vytírání, zametání může přinášet uspokojení, může být terapií a třeba i nedoceněnou formou meditace. V tomto případě by mělo nejblíž k sypání mandaly. Pro svoji pomíjivost a nevděčnost.

Nedávno jsem na internetu narazila na vtipný graf ukazující, z jakých činností se ve skutečnosti skládá úklid pokoje.

Nedalo mi to a vytvořila jsem si vlastní graf. :-)


Mojí nejoblíbenější částí je kochání. (Pokud je mi dopřána.) Není nad to najít ztracené nebo dávno zapomenuté věci.

2 komentáře:

  1. Zdeni,ten zajímavý graf mne inspiroval( umyla jsem 16 oken a 3 balkonové dveře).
    Podívej se na eumenidas.blog.cz
    Je tam zajímavá soutěž - galerie zátiší.
    Slunečný den přeje M.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte můj obdiv, já jsem stále ve stádiu přípravy. :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...